10 ianuarie 2009

Tu ai o sora?

Eu nu. Tare mult mi-as fi dorit una, sa pot sa mi-o fac prietena buna, sa-i cer sfaturi, dar pentru asta exista prietena mea cea mai buna care imi e ca si o sora, pe care o iubesc la fel ca pe o sora si ii multumesc pe aceasta cale ca exista. Pentru ca stiu ca ma citeste.

Si vedetele hollywoodiene au surori, care mai de care mai frumoase, poate chiar mai frumoase ca ele, vedetele! Dar care mereu vor fi in umbra lor, astept un contraexemplu cu o sora mai tare decat sor-sa!!! Vorbesc aiurea, adica sa o intreaca pe sora sa mai vedeta! Exista?

Pana descoperim noi lucrul asta, va prezint cateva cupluri de surori mai mult sau mai putin celebre...surorile, ca vedetele oricum sunt (v-am ametit, asa-i? )

Britney & Jamie Lynn Spears

Jessica & Ashlee Simpson

Monica & Penelope Cruz
Kylie & Danii Minogue
Ali & Lindsay Lohan
Hillary & Haylie Duff
Paris & Nikki Hilton
Beyonce & Solange Knowles
Sienna & Savannah Miller

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ai mare draptate, fata care vede tot ! Nimic nu se compara cu o sora, fie ca e ea de sange sau ...de spirit

Anonim spunea...

Si mie mi-ar fi placut o sora ... Dar si mai mult mi-ar fi placut un frate mai mare, care sa ma apere, sa ma sfatuiasca si sa ma invete "cu ce se mananca" viata :)
Poate de asta imi tot caut eu frati :)

Corina Vladescu spunea...

Draga mea, ma simt atat de flatata de aprecierea ta si iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase si pentru faptul ca imi urmaresti blogul.
In curand postam si colectia de vara si salesurile si abia astept parerile tale.
Pana atunci sa ai un an nou frumos si sa ne tii la curent cu tot ce misca like u do!

Cu drag,
C.