21 ianuarie 2009

Linia Oana Turcu, brand international?

Ma uitam zilele trecute, cred ca duminica, parca atunci e emisiunea Confidential, la Oana Turcu & Cristi Brancu! Ei doi se potrivesc fizic si cred ca si la suflet de stau unul cu altul, oricum parerea mea e ca dupa un an nu prea ai cum sa afli asta, dar ma rog, fiecare cu oile lui!

Ce nu imi place la Oana e ca insista prea mult cu anumite remarci, intrebari care chiar nu-si au rostul si povesteste prea mult despre ea cand are invitat pe altcineva, incearca sa monopolizese intrega discutie iar Cristi Brancu practic ramane pe diafara! In fine, mai pe scurt, Oana Turcu imi cade greu la stomac si nu o plac, in ciuda faptului ca am fost inainte mare fana a Agentului Vip (cum se poate sa te iei in emisiunea ta de femei ce poarta extensii si sa le critici, cand nevasta din dotare e si ea mandra posesoare?! Geta Voinea l-a taxat pentru asta si bine i-a facut).

Normal ca am remarcat in timpul emisiunii acele cadouri de la Ardes pe care Oana le oferea invitatilor insistand pe numele produselor si cat de bune sunt ele (nu zic nu, dar Irinei Columbeanu la ce i-ar folosi o crema care nu e pentru bebe?)!Ce mai, m-am mutat pe google la cautari!

Laudele si periile gasite la adresa cuplului nu m-au interesat, ba chiar am simtit nevoia de ceva acru dupa citirea lor (ma termina psihic articolele comandate) iar cand am trecut la Ardes, aflu ca Linia Oana Turcu e brand international, ca produsele sunt cunoscute in nu stiu cate tari...stai stai stai, pana aici! Si eu daca as semna un contract de exclusivitate pe Romania cu producatorii cremelor Ole Henriksen (sa zicem! ) credeti ca aia nu ar fi de acord sa-mi scrie pe eticheta produselor pe care le comand pentru Romania, numele meu sub numele lor? Ba da, dar asta nu inseamna ca mi-ar promova mie produsele cu numele meu si in alte tari in care isi vand ei cremele. Drept dovada, pe site-ul mama al firmei Ardes(pe care am reusit sa-l gasesc abia pe google Italia), nu exista nici o linie cu numele ei, dar la partners o gasim intr-adevar pe Oana Turcu contact pe Romania, alaturi de alte 2 persoane din Grecia si Statele Unite! Deci, daca pe site-ul mama nu e Linia Oana Turcu, cine credeti ca ar lasa-o sa-si vanda ea cremele prin ce tari are chef? Logic, nimeni!
In fine, mai am cateva nelamuriri dupa care va las cu un articol foarte amuzant ce a rezultat din cautarile mele!

Oana cica se afla intr-un an pe locul 39 in topul femeilor de succes realizat de revista Capital (topuri in care eu nu cred) dar asta fiindca era logodnica fostului vicepresedinte PNG, Vlad Hogea sau intr-adevar se castiga atatia bani din creme?!
O alta nelamurire e de fapt un comentariu al unei cititoare cu referire la un articol despre Oana Turcu:
"Draga Oana, faptul ca esti doctor in economie ori istorie(inca mi-e neclar potrivit celor scrise prin ziare), nu-ti da dreptul sa semnezi in revista Cnfidential cu titulatura Dr. OANA TURCU( doar daca vrei sa ne amintesti de altcineva care nu uita niciodata sa semneze cu academician dr ing.:-)) Dr Oana Turcu te-ai numi doar daca ai fi absolvit facultatea de medicina ceea ce nu este cazul tau. Altfel, multa bafta!! "


Acum va las cu un articol amuzant rau: 7 est. ro

Niciun comentariu: