14 ianuarie 2009

Cat e halatul? Cat e halatul?


Hotcity a lansat o noua campanie pentru blogosfera feminina cu tema : "Totul e de vanzare" ! Si m-am gandit sa particip..nu pentru ca as crede ca voi castiga (sunt fete muuult mai bune decat mine in blogosfera asta si le apreciez) ci pentru ca imi place ideea temei cat si ideea de o comunitate in blogosfera feminina! Parerea mea e ca trebuie sa fim intelepte si sa ne sustinem daca tot vrem sa facem asta si daca nu iti plac parerile cuiva pur si simplu nu citesti, jignirile pentru niste pareri expuse pe blog mi se par inutile, nu poti schimba felul de a gandi al unui om!

Daca e totul de vanzare? In jurul meu, vad ca da: de la parcari pana la fericire (nu ma refer la fericire absoluta aici, ci la fericirea pitzipoancelor de Bamboo cand primesc o masina sau un Louis Vuitton de la cocalarul "mult iubit"). Si femeilor le e tot mai greu in ziua de astazi isi doreasca o cariera si succes prin forte proprii cand au atatea exemple negative in jur.



Eu? Tot ce tine de corpul meu nu vind. Sentimente n-am de vanzare. Insa ca persoana care lucreaza cu publicul, iata ca ma vand intr-un fel. Pentru job-ul meu trebuie sa ma imprietenesc cu oameni care poate nu imi plac, trebuie sa invat sa comunic cu oamenii care nu au prea multe de spus, trebuie sa ma adaptez in diferite situatii si la tot felul de oameni. Poate ca din aceasta cauza mi-a si venit ideea cu acest blog... sa pot spune liber ce gandesc fara sa ma gandesc la consecinte...pentru ca sunt o anonima.

In rest, as vinde de toate: de la hainele pe care nu le mai folosesc desi sunt aproape noi, pana la publicitate pe blog-ul meu (nu mascata, ci in bannere si doar daca nu imi calc peste vreun principu). De ce? Nu pentru ca as fi vreo disperata dupa bani ci pentru ca NU STRICA, in Romania zilelor noastre se cumpara multe daca ai bani!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Din pacate oricat de mult iti doresti sa-ti pastrezi integritatea, ajungi sa te vinzi cu totul ...
Adu-ti aminte de cazul Ralucai Stroescu, fata care a murit de epuizare, fiindca muncea foarte mult. Intr-un astfel de caz ajungi sa-ti vinzi corpul, cedandu-ti sanatatea in favoarea promovarii, a succesului. Gandeste-te la atatea meserii supuse riscului, gandeste-te la deteriorarea sanatatii cand vine vorba de stress-ul de la munca, gandeste-te la slabirea vederii, la atatea boli (ulcer etc). "A-ti vinde corpul" nu trebuie sa aiba o conotatie sexuala, pentru ca acest concept sa aiba valoare. Cand renunti la sanatatea ta doar pentru un salariu mai bun insemna exact acelasi lucru.
Ajungi sa-ti vinzi si principiile in unele cazuri si te simti mizerabil. Ii multumesc lui Dumnezeu, nu am ajuns la aceasta stare, insa am primit un demmo de curand. Fiul unei prietene de-a maica-mii a omorat un om pe trotuar si a bagat pe altul in spital. Avea o alcoolemie avansata. In mod normal n-am pic de mila de astfel de personaje, care merita sa putrezeasca in inchisoare, insa cand m-am uitat in ochii disperati ai mamei lui am inceput sa-i dau tot felul de sfaturi, sa i se creeze circumstante atenuante macar. Dupa am realizat cat mi-am calcat pe principii si ce scarba mi-a fost de mine. Nu vreau sa traiesc o astfel de viata, in care sa ma prostituez moral.
Angajat fiind, iti vinzi inteligenta, know-how-ul, entuziasmul si ajungi sa fii platit pentru mai putin decat valorezi.
Te vinzi intr-un final, asta e trist ... Sper totusi sa nu fie inevitabl ...

Anonim spunea...

Daca la sfarsitul zilei ramanem pe plus, cu lucruri pe care le tinem doar pentru noi si nu le schimbam pe o moneda, oricare ar fi ea, eu zic ca stam bine:).
Succes!

Anonim spunea...

Fata care vede tot, ai votul meu !!!
Nu ti-am scris niciodata dar te citesc constant (mi-ar placea sa scrii mai des)si comentam cu prietenele ce mai scrii
Imi place ca esti tonica, ai un stil vesel, optimist, jucaus si scrii chestii interesante
Din punctul nostru de vedere (me & my friends) meriti locul 1 !!!

PS: stii ca la un moment dat a zis si in nu stiu ce emisiune de ce ai scris tu pe blog ? ...

fatacarevedetot spunea...

Multumesc pentru urari si aprecieri! Eu doar susin blogosfera feminina!

@ anonim: daca revii, spune-mi te rog si la ce emisune, chiar nu stiam.

Anonim spunea...

era un banc mai misogin care spunea asa :

Un tip foarte bine imbracat merge pe strada la o tipa draguta si o intreba :

- D-soara v-ati culca cu mine daca v-as oferi 100.000 de euro..

Tipa un pic fastacita spune : Poate..

La care tipul continua : Dar pentru 10 euro

Tipa : Vai domnule, doar nu credeti ca sunt una din alea...

Tipul : D-soara , asta am stabilit-o mai devreme...acum negociem pretul...

Pana la urma..si scosul la un suc, sau atunci cand te face sa zambesti..tot o negociere e ;)

Se pare ca totul in viata este de vanzare...

spuneai mai devreme ca sentimentele nu ti le vinzi...poate nu constient...dar mintea ta ti le vinde in schimbul unor senzatii + confort + atractie + conexiune...